Muzo
Gerçekten çok titiz biri. Temizlik konusunda rahatsiz edici derecede inceleyici. Her akÅŸam istisnasız “Haftada kaç kere donunuzu deÄŸiÅŸtiriyorsunuz?”, “Haftada kaç kere banyo yapıyorsunuz?”, “Çorabınızı her gün deÄŸiÅŸtiriyor musunuz?” gibi sorular sorar.
Oyunlarına gelmek isteyenlere “Donlarımızı, iç çamaşırlarımızı deÄŸiÅŸtirip, banyo yapıp geliyoruz temiz temiz, deÄŸil mi” tenbihlerinde bulunur. Çogu kiÅŸi bunu komiklik olsun diye söylüyor zanneder ama adam aynı ortamda bulunacagı, belkide sarılıp öpüşecegi insanların hijyenini ve kendisine bulaÅŸtıracağı mikrobu düşünüyor baÅŸka biÅŸi deÄŸil. Haklı tabi.
Evli olmasını ısrarla sakmaması yüzünden altaki gibi diyaloglar ile yüzyüze gelir çogu zaman…
- hanfendi siz demin ki begefendi gibi ciplaklar kampına karşı mısınız…yoksa anadan üryan dolanır mısınız ortalıkta…
- a aa…öyle olur mu muzo bey…siz öyle dolaÅŸsanız eÅŸiniz sizin kemiklerinizi kırmaz mı…
- kaç yaşındaydınız?
- valla eÅŸiniz merdaneyi sırtınızda kırar…
- duydunuz mu adam sex shop’a gitmiÅŸ, prezervatifi ÅŸeker sanıp yutmuÅŸ…ehi ehi…
- eÅŸiniz…bla bla bla…
- size de iyi akÅŸamlar hanfendi…ehi ehi…iÅŸte böyle…adam gitmiÅŸ sex shop’a….
EkÅŸi Sözlük‘te kendisi hakkında yazılan eleÅŸtirilere, diÄŸer tüm eleÅŸtirilere karşı üstlendiÄŸi tavır gibi “Ne bok oluyorsunuz…siz kimsiniz” ÅŸeklinde tepki vermiÅŸtir. Aslında bu verdiÄŸi tepkiye karşılık bir cevap hazırlamaya kalksak onun kullandığı cümlenin aynısını kullanmak yeterli olur sanırım.
Sokak aÄŸzı ile sokaktakilerın ilgisini çeken bir adam sedece. “Abu herif aynen bizim gibin gonuÅŸuyo…güfür bilem edeyo…amuga godumun deyo…oraspı deyo…muhaha…ne güzel…ööö ne diyodum…bugün playboyda ne vardı izledin mi…fenerbahçe dünyayı yener daha doymadı galatasarayı yener” tadındaki kahve kültürünün bir numaralı favorisi.
Arada mitoloji, bilim, klasik müzik, ludwig van beethoven ile alakalı konuÅŸmaya çalışıyor. Arayanlara “Lan dallamalar ben hepinizden zekiyim” imajı vermeye çalışıyor. “Benim götüme giydiÄŸim don sizin bi maaşınız” tarzında konuÅŸuyor sonrada bu tip eleÅŸtirilere “Onlar lafı dötünden anlıyor” diyor. Lafı dötünden anlatırsan alıcılar o yöne çevrilir doÄŸal olarak;
- hanfendi aristo diye birisi var biliyor musunuz
- yok hayır
- neyse ziyanı yok…artisto…bla bla bla
gibi aynı hedefe giden, tatlı dil yerine;
- henfendi aristoyu biliyor musunuz…nerden bilcek…bunlar gazete bile okumuyolar…hey gidi hey…heeey hanfendi size diyorum…
- eee…ÅŸey…
- ıhh…mıııh etmeyin hanfendi…biliyor musunuz bilmiyor musunuz!
- eee…vala bilmiyorum…
- bilseniz ÅŸaÅŸardım zaten…televole deyince, motor deyince alasını bilirsiniz! bla bla bla…
ÅŸeklindeki yargılayıcı kaba dili kullanıyor. İnsanları keyfine göre yargılama, hakaret etme, aÅŸagılama ne zamandan beri özgürlükler dahilinde. Ne zamandan beri insanları rencide edici cümleler hayvan severlerin baÅŸucu rehberi oldu. “Ee ben hayvanı insanlardan daha çok seviyorum”; Git hayvanlarla yaÅŸa o zaman. Önemli olan zora gelince kaçmak deÄŸil. Gerçekle yaÅŸamaya çalışmak. Öyle oraya buraya küfretmekle, kendinizi yukarı çıkarıp, çogunluÄŸa yukardan bakamazsınız.
Gerçi bu adamı arayıp da kendini aşagılattıranlarda da suç yok değil. Ama eğitimsiz kesimin dinlediği bir program olduğu için düşünmeden etmeden dan diye bok var gibi aramaları normal.
(bkz: Muzoyla yastik sohbetleri)

Osman
Bu yazıyı yazan gerizekalı kendini hemen hiç vakit kaybetmeden öldürsün!!
02 Nisan 2006
Cornettox3x
Bence yapılan yorumların bir çogu tamamiyle saçmalık. Ben Muzo’nun yapmış oldugu programı sizlerin çevrenizde bööö diye baktıgınız insanlara yönelik yapılmış oldugunu ve o insanlara çok sey öğrettini düşünüyorum.
Hem madem beyenmiyorsunuz ne diye begenmediğiniz biri için oturup bir şeyler yazıyosunuz(eleştiri de olsa).
Zaten herkes her seyi anlasaydı…
08 Temmuz 2006
Mystery
Ben kesinlikle bu yazılara katılmıyorum. Tabiii herkesin görüşü farklı ama yine de Muzo böyle biri değil bence. O insanlara bir şeyler öğretmeye çalışıyor kendince ve belki de başarılı oluyor. Ama tabii anlayanaa…
20 Temmuz 2006
Levent
Aslında dogru soyluyorsunuz ama insanları böyle yargılamanız dogru degil. Zaten sevmiyorsanız niye muhattap oluyorsunuz. Hem Muzo’nun söylediği laflara kızıyorsunuz hem de kendiniz sölüyorsunuz.
30 Temmuz 2006
Hatice Cömert
Yukarıda Muzo’yu eleştiren sayın beyefendi ya da hanımefendi! Muzo ile ilgili eleştirilerinize paralel bir kişilik sergilediğinizin bilmiyorum farkında mısınız?
Siz Muzo’yu insanları aşağılamakla suçlarken “eğitimsiz kesim”, “kahve kültürü” gibi yakıştırmalar yaparak tam da eleştirdiğiniz çukura düşüyorsunuz. Nedir “kahve kültürü” beyefendi?
Kahve, genelde emekli kesimin vakit geçirmek için gittiği bir yer. Ayrıca öyle “agu magu” diye de konuşmazlar. Yoksa siz eğitimsiz kesimden misiniz?
Sizin o eğitimsiz kesim dediğiniz insanlara Muzo kendilerini ifade etme hakkı veriyor programlarında. Bu yüzden çok seviliyor zaten.
Şunu da eklemek isterim ki, Muzo’nun dinleyici kitlesi genelde üniversite ve lise gençliğidir. Ben de bir üniversite öğrencisiyim. Bilgilerinize.
Öyle iki programını dinlemeniz size yorum yapma hakkı vermez. “Uzun zamandır dinliyorum ben” diyorsanız da, o zaman niçin dinliyorsunuz diye bir soru sormak da 6 senelik dinleyicisi olarak benim hakkımdır sanırım.
Sevgiler.
04 AÄŸustos 2006
enis tuncer
bu yazı yazan adam varya tam bi asalak belliki programı dinlemişssin ve bence varya hala daha da diniliyodur olum muzodan kurtuluş yok zonta
Editör Notu: Çok teşekkürler Enis bey. Muzo’nun dinleyici kitlesinin kalitesini çok güzel bir şekilde örneklemiş oldugunuz. Yukarıda yazmış olduğum yazıdan bile daha net bir mesaj oldu bu yorumun varlığı.
05 AÄŸustos 2006
F.Cumhur Nacakçıoğlu
Ben bu adamı radyoda dinlemedim. Bu yüzden kesin yargılarla konuşmam doğru olmaz. Ama eğer Selim Yörük’ün yazdıkları doğru ise, ki doğruluğundan şüphem yok. Bence de konuşma tabiri hoş değil.
İnsanları rencide etmek, alaylamak nasıl bu programı izleyenlerin hoşuna gidiyor anlamak mümkün değil tabi ki.
“Ee ben hayvanı insanlardan daha çok seviyorum”
Şu tabir hepinizin hoşuna gidiyor ise size ben de hayvanoğlu derdim ama onun seviyesine düşüp te onu eleştirmek doğru olmaz.
Ama tabiki onu dinlemeden eleştiri yapmak ta doğru olmazdı. Ama konuştukları ortada duruyor ve dinleyip vaktimi harcamaya da pek gerek yok sanırım.
Yine de dinleyenlerin kendi fikridir. Ama benim dinleyebileceğim bir kişi değil.
06 AÄŸustos 2006
Aydın Nişancı
Ben Muzo’yu dinlemedim. Fakat ne olursa olsun bir medya ürünü, böyle fenomen haline geliyorsa zaten insanlar kendilerine en büyük hakareti yapıyorlar demektir.
Bu noktadan sonra, adamı dinleyip küfrü yese de, bir şey farketmez.
Ayrıca, yukarıda bazı arkadaşlar Muzo’nun insanlara bir şekilde bir şeyler öğrettiğini ifade etmekteler. (Fakat tarz hakkında bir itirazları yok, demek ki gerçekten de Selim Bey’in yazdığı şekilde bir program yapılıyor.)
Benim de aklıma lise çağlarındaki hocalarım geldi. Bütün hocalarımız bize bir şeyler öğretmek için çalışıyordu ve hepsinin tarzı farklıydı. Bunların içinden bazıları ise öğrencileri rencide ederek öğretme yolunu seçmişlerdi. Rezil olmadan sınavı geçmek için hırsla çalışırdık belki. Belki o dersi öğrenirdik bile. Ama işin öğretim değil eğitim kısmına baktığımızda bu öğretim tarzı eğitim için hiç de uygun değildi.
Diyeceğim o ki; ‘insanlara bir şeyler öğretiyor’ kısmı tamamen masaldır. Bilgisayardan önceki devirde, evde video izlerken babamıza yakalanınca anatomi konusunda kendimizi eğittiğimizi söylerdik.
Saygılarımla…
07 AÄŸustos 2006
Hatice Cömert
İnanamıyorum. Oturmuş sayfalarca Muzo’yu eleştirmiş Selim bey. İnanılmaz bir şey.
Kalıbımı basarım, bir programını dinlemiş, çok beğenmiş, gitmiş, internetten de araştırmış. Nedir, kimdir bu adam diye. Birkaç tane 60lı yaşlarında bayın bir iki eleştirisini görüp akıntıya ters yüzme mantığıyla laf sokma derdine düşmüş.
Gerçekten anlayamıyorum sizi. Bu ülkede ya da dünyada müstehcenlik adına ne kaldı ki görmediğimiz ve duymadığımız? Muzo’nun programı mı rahatsız eder oldu insanları? Onunkiler mi ayıp geliyor, rahatsız ediyor bir tek sizi?
Şu bir gerçek ki, bütün insanlar politika ya da spor dinlemekten, konuşmaktan, ilgilenmekten hoş-lan-maz.
Ben bir bayan olarak Muzo’yu dinleyebiliyorsam çok da rahatsız edici bir program olmasa gerek.
Sizin istediğiniz tarzda da programlar var. Hatta %90 oranlarında. Onları dinleyin. Ama dinliyor musunuz? Hayır.
Niçin Huysuz Virgin, Okan Bayülgen, Muzo izlenme ya da dinlenme rekorları kırıyorlar? Bunu bir düşünün artık. Lütfen geri kafalılıkları bırakın.
Siz yaşamak istediğinizi yaşayın. Bizi de rahat bırakın. Muzo’yu da.
07 AÄŸustos 2006
F. Cumhur
Sevgili Hatice Cömert,”Sizin istediğiniz tarzda da programlar var. Hatta %90 oranlarında. Onları dinleyin. Ama dinliyor musunuz? Hayır.” demişsiniz.
Burada hiç kimsenin adına konuşup ta onları eleştiremezsin. Benim veya başkalarının kesin olarak ne izlediğini biliyor musun ki?
Huysuz Virgin rekor kırıyor demişsin. Doğru olabilir. Ama hayatta en son izleyeceğim kişidir.
Gerikafalılık ne zaman Huysuz Virgin’i, Okan Bayülgen’i, Muzo’yu izlememek oldu? Huysuz Virgin sana hayata vss.. dair ne öğretiyor açıklar mısın?
08 AÄŸustos 2006
Hatice Cömert
Çok şey öğretiyor Cumhur bey. Mesela dertlerimizden uzaklaşmayı, içimiz ne kadar kan ağlasa da gülümseyebilmeyi, dünya da en önemli varlığın kendimiz olduğunu ve hiçbir şeyin üzülmeye değer olmadığını, ağlarken gülümsemeyi başarabilmeyi, hayatın trajikomik yanlarını görebilmeyi ve daha bir sürü şey.
İnanın bana böyle olmayı başarabildiğinizde yüzünüz her zaman güler ve çevrenizde sizi sevmeyen çok çok az insan kalır.
İnsanlar tüm bunlara psikolojik terapilerle dahi ulaşamıyor. Bırakın içki, uyuşturucu, anarşi yerine gençler akşamlarını bu şekilde değerlendirsin. Niçin insanlar rahatsız oluyor anlayamıyorum?
80lere dönüş mü isteniyor acaba öyle mi olalım?Polisle mi çatışalım? Geri kafalılık Huysuz Virgin’i, Muzo’yu ya da Okan Bayülgen’i dinlememek değil, dinleyenleri eleştirmektir.
Siz dinlemeyebilirsiniz beyefendi. Ben size dinleyin diyor muyum? Ya da sizin izlediğiniz tarzda programları eleştiriyor muyum? Hayatımda hiçbir zaman hiçbir programı eleştirmedim. Çünkü biliyorum ki televizyon insanların isteklerine göre yayın yapar.
Siz Huysuz Virgin’i hiç dinlememiş olabilirsiniz. Bundan sonra da asla dinlemeyecek olabilirsiniz. Bu durum benden ya da Huysuz Virgin’den bir şeyler eksiltmez ve benim ya da onun saçmalıklarla uğraştığını göstermez (bazı insanların gençler için tabiri bu).
Sabahtan akşama kadar stressle yaşıyoruz. Bizi dertlerimizden uzaklaştıran insanlar bu insanlar. Onların işleri de bu. Bizi eğlendiriyorlar.
Sözlerinin içerisindeki birkaç müstehcen söz mü sizi rahatsız eden?
Her insana ve her tarza uygun bir program, kanal vardır. Bu kanalları izleyeceklerine oturup diğer kanalları eleştiriyorlar. Bırakın kardeşim ya insanlar istediklerini izlesin. Tabi siz de!!
Cumhur bey ayrıca benimle sen diye konuşma hakkını size verdiğimi hiç hatırlamıyorum.
Yukarıda da bir yazınız varmış onu okumamıştım. Siz Selim beyin kardeşi filansınız heralde. Söylediklerinden hiç şüphe duymuyormuşsunuz da.
Bu devirde insanlar babalarının söylediklerine bile temkinle yaklaşırken hem de. Bravo!
Ne diyeyim başka. Bir kişi bir programını dinleyip oturup anlatmış, siz de ‘Hmm adama bak sen ben bunu asla dinlemem demişsiniz!’.
Bu ne önyargı? Hayvanlar çok asil varlıklardır Cumhur bey. Sadece karınlarını doyurmak için avlanırlar. Ben bir hayvanın uyuşturucu sattığını, bir insanı öldürdüğünü (kendisine zarar vermediği sürece), doğayı mahvettiğini, hırsızlık yaptığını, fuhuş yaptığını kimyasal; biyolojik; mekanik silahlar yaptığını vs… hiç duymadım! Peki siz?
O halde hayvanları insanlardan daha fazla sevmek sizi niçin rahatsız etti?
Saygılar!
09 AÄŸustos 2006
F. Cumhur
Ben izleyenlere laf attığımı hatırlamıyorum attyısam da özür dilerim.
Selim beyi tanımadığımı da söyleyeyim. Ama insanlara güvenmek kötü bir şey midir? Onun yazdıkları neden yalan olsun ki!
Bir insanın eğlenmesi için çok farklı şeyler vardır ama siz başkalarının hakaret edildiği alaylandığı bir programı dinleneyerek zevk alıyorsanız bu kendi fikrinizdir karışmam. Ben hayatın farklı eğlencelerinden yararlanıyorum.
Hayvanlar konusunda açıklamalarına gelince kendinizi hırsızlık yapan fuhuş yapan vss.. insanlarla bir mi tutuyorsunuz? Hayvanlar onlardan elbette daha yararlıdır. Siz akıl sahibi bir insan olarak, nasıl sadece içgüdüleri ile yaşayan hayvanlardan insanı (bazı insanlar istisnadır)
Küçük görüyorsunuz. Ben hayvanları severim. Ama “Ee ben hayvanı insanlardan daha çok seviyorum” tabiri tüm insanlara söylenmiş bir laftır. Yani siz kendinin hayvanlardan daha basit bir canlı olduğunuzu nasıl kabullenebiliyorsunuz anlamış değilim.
Şunu unutmayın ki insandan insana fark vardır tüm insanları fuhuş yapan uyuşturucu satan hayvanlardan bile beter bir canlı olarak göstermek ne kadar doğrudur?
(Ayrıca Huysuz Virgin hakkında izlemediğim için yanlış bir tabir kullandıysam da özür dilerim.)
Burası bir tartışma yeri ve kimseyi de kırma istemem.
Saygılarımla
09 AÄŸustos 2006
Hatice Cömert
Herşeyi bildiğini düşünen ve her konuda yorum yapan insanlar aslında hiçbir şey bilmeyenlerdir! O kişiler kendilerini bilirler! Lafım üzerine alınanlara!
09 AÄŸustos 2006
Hatice Cömert
Cumhur bey, bunun genel bir tanım olduğunu çok iyi biliyorsunuz. Yoksa hangi aklı selim insan annesi babası akrabaları dostları ve daha birçok tanımadığı değerli insan için bu lafı söyler?
Yani bir lafı, anlamını da bile bile bir insan ancak bu kadar güzel saptırır. İnsanların bazıları da olsa yukarıda saydıklarımı yapıyor öyle değil mi? Ama hayvanların hiçbiri (üzerine basa basa söylüyorum hiçbiri) YAPMAZ.
Cumhur Bey, şunu bilmenizi isterim. Programda kimseyi aşağılama söz konusu değil. Öyle kimse kimseyi de kolay kolay aşağılayamaz! Sizi birisi aşağılasa mesela, hiç sesinizi çıkarmadan kabullenir misiniz?
Yani insanların Muzo boğazına yapışmıyor ki beni arayın diye. O insanlar azarlanacaklarını bile bile arıyor. Azarlamak aşağılamak olarak algılanmasın lütfen. Çünkü arayanlar da mutsuz bir şekilde ayrılmıyor programdan. Programın formatı bu.
Mesela telefona bir bayan bağlanmış. Evli, iki çocuklu. Kocasının o sıralarda onu aldattığından yakınıyor. Bu kişiye karşı Muzo inanılmaz ılıman. Ve ağlayarak programa bağlanan bu bayanı programdan gülümseyerek uğurluyor.
Ama bir kız bağlanmış programa. Sebepsiz yere kıkır kıkır gülüyor. ‘Hanımefendi niçin gülüyorsunuz bir sorununuz mu var?’ diyor Muzo. Kız hala gülüyor. Muzo ‘Siz salak mısınız?’ diyor. Kız yine gülüyor. Çoktan kabullenmiş salak olduğunu yani. Aslında kıkırdamaktan başka bir tepki versin diye söylemiş olsa da Muzo’nun bile şaşkınlıktan ağzı açık kalıyor.
Söylemek istediğimi ve bu iki konuşma arasındaki farkı anlayabildiniz mi? Başka bir programına bağlanan pastacı bir çocuktan canlı yayında pasta tarifi alıyor. Bir diğeri aramış “Muzo sen kelmişsin, çok çirkinmişsin ya hayal kırıklığına uğradım valla” gibi abuk sabuk şeyler söylüyor. Muzo kızı yine de azarlamıyor. Sabrına bakın. Birisi arıyor Muzo’ya laf sokma derdinde belli. Sonradan övünecek ya laf sokmayı başardı diye.
Muzo 14 senedir sürekli çenesi çalışan bir insan. Bir akşamda en az 15-20 kişiyle konuşuyor. Yani şimdiye kadar binlerce kişiyle konuşmuş. Arayan leb demeden anlıyor konuşmanın devamını. Tabi ağzının payını uygun bir dille verip, gönderiyor bu arkadaşı da.
Yine birisi aramış. “Muzo beni hatırladın mı? Hani seni bir kere daha aramıştım” diye inanılmaz saçma bir soru soruyor. Muzo da “Evet hanımefendi önceki arayışınızda da işte böyle kapamıştım telefonu değil mi?” deyip kapatıyor. Ama eminim o kişilerin hepsi o programı hala dinliyordur.
Yine de bir program için herkes iyi eleştiri yaparsa o programın kalitesinden şüphe ederdim. Teşekkür ederim size eleştirileriniz için.
Saygılar.
10 AÄŸustos 2006
Burcu
Bu yazıyı hangi salak yazdıysa muzoyu tanmıyo yada onun hayran kitlesini çekemiyor.ONUN KİMSEYE HAKARET ETTİĞİ YOK!
Editör Notu: Bir güzel(!) örnek daha. Çok teşekkürler Burcu hanım. Siz de Muzo’yu aratmıyorsunuz hakaretlerinizle.
17 AÄŸustos 2006
Hatice Comert
Bu yazıyı yazan kişiye kimsenin hakaret etmeye hakkı yok. Herkes kendi düşüncelerini istediği gibi belirtebilir. Öyle salak filan demeyin lütfen.. Hoş değil!!
Olabilir, herkes Muzo’yu dinlemeyebilir, sevmeyebilir de. Bu zevk meselesidir.
Sayın Editör, siz de Muzo’yu sevmiyor olabilirsiniz ama lütfen dinleyici kitlesini bu şekilde haksız eleştirmeyin.
Editör Notu: Hatice hanım, yukarıdaki ik örnekte görüyorsunuz. Eleştiriler pek haksız sayılmaz.
17 AÄŸustos 2006
Belyaa
muzoya yapılan bu eliştirili ayy çok kınıyorum veya bunlar saçmalık desemde boş herzemen heryerede herkez bir şeyler söylüyor ağzı olan konuşuyoo en iyisi boşverip aldırmayacaksınızzzz
18 AÄŸustos 2006
Didem
valla lamı cimi yookkkk süper gercekten kıbrısta okuyorum bır senedır dınleyemedım radyo değişikliği falan olmuş ama yıllarca dınlediğim tek radyo programı… canımın en sıkkın oldugu anada imdadıma kosan tek programcı… çok sey öğrettin bana… aslında sen gercekten bibb lerın ardında cokk anlamlı seyler anlatıyorsun hayata daırr. anlayana tabii…
19 AÄŸustos 2006
Löpercek
bu yazıyı yazan boğaz köprüsünden atlasın yada ben atıcam ona göre…gazete okumayan insanları anlıyosa bu onun suçu değil..sende gazete okumuyosunki üzerine alınmışsın…
21 AÄŸustos 2006
Musti
Programa saat 21.00′da başlasanız, daha çok dinleyiciniz olur. Tiyzırlarını bir kaset yapsan, çok satılır.
29 AÄŸustos 2006
Eyüp
Muzo’nun diyanet görevlileri ile neden bu kadar uğraştığını anlamıyordum. Üç gün önce yapmış olduğu yayından anladım ki, bir diyanet görevlisinin ona yaptığı kötü davranıştan dolayı diyanet görevlilerine çok laf atıyor.
AYRICA dini eğitim almadan, dini konularda bilmeden mantık yürütüyor. Her şey mantıkla olsaydı farazan ALLAH c.c peygamber göndermeden beyefendi ALLAH c.c ı bulsaydı.
31 AÄŸustos 2006
Göksel
Muhalefetçilerin amacı nedir, eleştirmek? Muzo ne kadar iyi ya da kötü olursa olsun buradaki insanlar eleştireceklerdir. Muzo ikisinin ortasında gezinmektededir ve insanlar iyi taraflardansa “bla bla bla obiiiiip. U bla bla bla” oradaki kelimeyi duyuyorlar ve aaa bu adam tukaka diye, alıyorlar kağıt kalemi, aman şöyle ağzı bozuk, böyle ağzı bozuk, yok kahve kültürü yok bilmemne…
Şimdi asıl konumuza gelelim. Siz muhalefetçi taraf olarak, o ağzıyla kuşta tutsa sizin kafanızda o kötü çocuk. Cahil kesimin soytarısı olarak kalacaktır. Her ne kadar arkadaşlar onun lehine de konuşsalar, hiçbir değişikliğe yol açmayacaktır.
Diyanet konusuna gelince, imamlar bizden daha çok mu bilgiye sahipler? Siz de alın elinize bir kitap, okuyun efendim. Onun bildiğinden daha fazla bilgi edineceğinize eminim.
Muzo’nun eleştirileri islamiyeti yobazlaştıranlaradır. Muzo’nun tabiriyle lafı doğru yerimizden dinleyelim. Anlaşılması kolay olması için bu tabiri kullandım. Dikkat ederseniz bu argonun içinde espriyle karışık anlamayı kolaylaştırıcı sözler de içermektedir. Bazılarımızın anlayışı yorumlardan belli oluyor.
05 Eylül 2006
Top Gun
Muzo seni Akçay Balıkesir’de bekliyoruz. 2 senedir, yıkanıp banyo etmiyom. Kilodumu değiştirmeyeli, taharrat almamayı 2 sene oldu.
A. Kaya’nın: “Ah, tut ki gecedir”, “Tıka basa pastırma” potbori şarkılarını deşsene.
05 Eylül 2006
Berna
Seni seviyorum. Sen bir tanesin. İnsanların bakış açısını değiştirmeye çalışsan da, bazı anlayışı kıt insanlar bunu anlayamıyo.
Hep böyle kal.
05 Eylül 2006
Derya
Editör Yerim ben senin hakaretini. Gel bunada yaz bi cevap; seni edepli, terbiyeli, kültürlü, harikulade şey. Sen allah bilir osurmazsın, sıçmazsın, burnunu karıştırmazsında. Tövbe haşaa. Adamın kı. dibinden ayrılmadığına kalıbımı basarım. Ben muzoyu aratırmıyım dersin?
not: Sırf eleştirmiş olmak için yazılmış hatta yazının bazı kısımları, edebi yazarımızın aşırdığı bir yazı olduğu ve eleştirilere verdiği daha doğrusu “veremediği ” bu yazıyı yazan kişinin çizdiği imajdan gayet zekice beklenen yanıtların tezatlığı karşısında ,içinde ukte kalan tesadüfen geçiyorken denk gelen bendeniz her eline,klavyesine hakim olamayıp yazar olma havasına bürünmüş,tamamen eleştiriye kapalı bir kör cahilim.
06 Eylül 2006
İbrahim
ya madem beğenmiyosun neden kafa yoruyorsun? eleştiri yapıyosun? dokunan bişilermi var? yoksa sen muzo olcaktın fikrini mi çaldılar? böyle bi olay var abisi, sen kabul etsen de etmesende..
08 Eylül 2006
mahmut
yukardaki yazıyı yazan adam dikkat çekmeye çalışıyo aslındakendiside dinliyo yukarda kahve kültürü falan diyo kendisinin ne kadar cahil oldu belli muzo bu adamı kültür konusunda donunda sallar
09 Eylül 2006
Uğur
Hatice hanım, herkesin konuşma hakkı vardır tabiki ama onun karşı düşüncesindeki insanlar çok ki öyle susmalıdır.
Ayrıca sabah 8′de işe gidip, akşam saatlerinde eve gelen biri, Muzo’yu dinlemese hiçbir şeyden haberdar olmaz. Eğer ben Muzo’yu dinleyerek ergenliğe girmeseydim, şu an eminim psikolojim bozuk olurdu. Neden mi? Çünkü ailemden gelen baskıyı, onu dinleyerek, onu dinlerken gülerek ve bu olayları içime atmayarak atlattım ben.
Ayrıca ben Muzo’yu yıllardır dinliyorum. O konuşmaya şahit olamadım ve ilk defa burda okudum. E hayranı olan benim bile bilmediğim bu konuşmayı onu beğenmeyen ve dinlemeyeceğinizi sezdiğim siz nerden biliyorsunuz? Ya dinliyorsunuz ya da araştırdınız.
Peki insan sevmediği birini neden dinler ya da araştırır ya da insan kendi gözünde değersiz biri için neden kendini yorar ve yazı yazar?
Evet, kendinizi haklı çıkaran kişilerin yazılarına yorum yapmışsınız. Lütfen bana da yorum yapıp sorularımı cevaplar mısınız? Tabii ki haklı ve doğru sebepleriniz varsa.
09 Eylül 2006
caner
sen ne sanıyon kendini sen ve senin gibi şapşallar muzoyu çok kıskanıyosunuz ve huysuz virjin muzodan daha fazla alay dici konuşuyo hemde h. virjin insanın dış görüntüsüyle alay ediyo muzo ise insanın bilgisizliği ve magazine olan düşkenlüğüne laf atıyo çünkü o türk halkının kültürlü olmasını istiyo
10 Eylül 2006
Kadir
yahu kardeşim siz ne oranızı
buranızı yırtıosunuz dinleyen dinlio dinliyecektirde etraftan elbetteki iyi veya kötü eleştriler gelcektir ama bu adam kaptırmış gidiyor yıllardır dinleniyor seviliyor şimdi dielim ki bn o programı dinlemiyorum vede haberim yok o programdan. sanki bn orda konuşulanların benzerlerine gün boyunca şahit olmuyorum eğer ki Türkiye de (her neresinde ne şekilde olursa olsun)yaşıosan o muhabbetler illa ki seni bulur bu radyo olur televizyon olur internet olur arkadaş ortamı olur (bu liste böle uzar gider aöa sonuçta bulru yani).Zatne eğer ki bu adam o kadar iğrenç işler yapan bi adam olsaydı bu kadar yıl bu meslek te kalacağını zannetmiorum diyelim ki kaldı bu kadar seveni olan biri olmazdı. Sonuç olarak dinleyen dinler dinlemek istemyende lütfen b*k atmasın!!!!!
10 Eylül 2006
pelin
muzoyu eleştiren biri bence otursun önce kendi kalitesini kelime haznesini bi gözden geçirsin…onun gibi insanlara ihtiyacı war bu gençliğin
12 Eylül 2006
Uğur
ayrıca bu yazıyı yazan arkadaşın bunlar kendi düşünceleri değil en azından birini eleştirirken bile hırsızlık yapmış düşünce hırsızlığı googleden muzo yazıp girin orda ekşi sözlüğü tıklayın burda yazılanların hepsi ordaki yorumlardan kopyalanıp yapıştırılmış
Editör Notu: Biraz daha dikkatli olsaydınız, yazının altındaki yazar isminin yanındaki notu görmüş olsaydınız, Ekşi Sözlük’teki yazı ile bu yazının aynı kişi tarafından yazılmış olduğunu kavrayabilirdiniz.
12 Eylül 2006
Uğur
peki bu konuda bir hata yapmış olabilirim ama sizde bu yazıda haklı olduğunuz için nasıl cevap veriyorsanız 28 numaralı yazıyada cevap vermelisiniz.
Editör Notu: 28 numaralı yorumda seslendiğiniz kişi ben değilim maalesef. Algılarınız ve çıkarımlarınız konusunda çok daha dikkatli olmanız gerektiği açık.
Anafikir.com Editörü
– Selim Yörük
14 Eylül 2006
krikojack
Muzo’ya insanalara yukarıdan baktığı konusunda hakaret derecesine varan yazıyı yazan editör, yazıdaki üsluba ve gelen mesajlara yazdığınız cevaplara bakılırsa aslında sen insanlara yukarıdan bakıyorsun ve küçümsüyorsun!!!
15 Eylül 2006
Naz
ben bu yorumların hiçbirine katılmıyorum.Muzonun son derece haklı olduğu konular var..muzoyu eleştren kişilerde eminim ki muzoyu dinliyorlardır ve yahu adam hakikatten haklı be kardeşim diyorlardır.Yorumlar saçma
20 Eylül 2006
Öyküm
Muzo’yu çok beğeniyorum. İnsanları aşağıladığına kesinlikle katılmıyorum. Halkımızın yaptığı bazı yanlışları sadece iğneleyerek açıklıyor, eleştiriyor. Ve ben katılıyorum buna. Kendisini dinlemektende son derece zevk alıyorum. Onun gibi insanlara ihtiyacı çok bu toplumun.
02 Ekim 2006
Burcu
ben muzoyu 12 senedir dinliyorum24 yaşındayım.çocuklugum gençliğim ünüversite yıllarım onunla geçti.şimdi evlendim ve kulaklıgı takıp hala onu dinliyorum yatagımda,eşmile kavgalı oldugum zaman muzoyu dinleyerek rahatlıyorum. bunca senedir dinliyorum onu o bence gelmiş geçmiz en radikal radyocu.ve bu eleştirileri asla haketmiyor
06 Ekim 2006
Yasir Sarı
Aslında Muzo tam bir insan. Adam doğru sözlü, korkusuz (bir programcı için dinleyici kaybetmek kötüdür), temiz.
Onu eleştirecek adam evvela kendini eleştirsin derim. Ziyedesi haram ve boştur.
08 Ekim 2006
Pınar
bu yazıyı yazan muhtemelen muzo’ yu gerçek anlamıyla tanımıyordur ya da bi gece oturup dinlemiş ve hemen bu yazıyı yetiştirmiştir. anlaşıldığı üzere yazıyı yazana katılmıyorum. bir insana saldırmak çok kolaydır yazan da bunu tercih etmiş olmalı ama bana kalırsa biri hakkında yorum yapacaksa bunu arastırıp yapmalıdır. derdi neymiş başka yoksa muzo’ yla ilgili başına kötü bi şey mi gelmiş diye merak sorularımı yazmadan da geçemicem yani:)))
10 Ekim 2006
Hüseyin Kolcu
Vay bu adam neymiş öyle. Bir sürü savunan kişi. Ama Aziz Nesin aklıma geldiğinde bunun anlaşılır olduğunu daha iyi anlıyorum.
11 Ekim 2006
Elif
Muzommm ya sen zekiyle kavgamı ettin? Zeki sitesine yazmış bişeylerde.
11 Ekim 2006
Ali Yıldız
Muzo eleştirmeue çalşan arkadaş nasıl eleştiri yapıyorsa …
Gerçekten çok komiksin arkdaşım hem dinleyenleri kınıyosun Hemde kendin en ince ayrıntısına kadar dinlediklerini burda özetliyosun.. Senin amacın dikkat çekmekmi yoksa telefon ettin de muzo seni siqtimi :)
11 Ekim 2006
Cemal
Arkadaşlar bu beyefendinin yazdığı muzo’dan alıntı cümleler tabiki doğru fakat ondan önce ve sonra yaptığı açıklamalarınında olduğunu söylemeliyim.Ayrıca dinleme ile yazma arasında ki tonlama dağlar kadardır.Bu arkadaşın yazısını okuyan kişi ona inanabilir;fakat muzo`yu dinlediği vakit yanıldığını farkedecektir.
13 Ekim 2006
Zeynep
Muzo’yu büyük bir keyifle dinliyorum. Bence o son derece başarılı.
27 Ekim 2006
Meltem (mel-ankoli)
Siz boşa parmaklarınızı yorup bu yazıyı yazmışsınız. Ne Muzo bu sözlerinizi ciddi alacak ne de onu dinleyenler de bi azalma gözlenecek.
Her ne kadar size katılmasam da bunca tepkiye rağmen hala bildiğinizden şaşmamanızı takdir ederim.
Tabi eğer öyleyse. Bu yoğun tepkiyi görüp “Ya bidakine bu kadar ağır yazmayayım” demediyseniz :))
Editörün Notu: Bahsettiğiniz şekilde bir çekince oluşmadı : ) Aynen devam.
30 Ekim 2006
Sinem
Çekici ses tonu ve espirileriyle bizi her gece radyolara baglayan adam. Seni çok seviyorum :)) Kokulu kokulu öptüm.
01 Kasım 2006
Melike ŞEKER CİNBAY
Yıllardır sadece bir radyo programıyla binlerce insanın gönlünde özel bir yer edinebilmek günümüz Türkiyesinde hiç de hafife alınmayacak bir durum.
Tanrı onu bize ve güzel kızına bağışlasın.
15 Kasım 2006
İlayda
Radyoda gezinirken tesadüfen buldum ve bayıldım. Bu kadar güzel bir program olamaz dedim ve sürekli dinledim.
Başarılar.
26 Kasım 2006
Farklı
İnsanlar şaşırmış artık. “Niye beğenmediğiniz birini yazıyorsun” diyor. Yazıyorum çünkü beğenmiyorum. İşte en basit açıklamasıyla bu.
Aşagılanmayı seviyorsunuz sanki. Ben bu hale düştüğünüze üzülüyorum inanın.
Adam resmen hakaret ediyor insanlara. Senin karın o..p luk yapsa diyor. Ben canlı yayına baglanıp desem böyle bir şey ne olacak?
Sokaktakı adam niye size baktı diye munakaşaya girersiniz ama Muzo ananıza, karınıza laf söylese kıh kıh gülersiniz.
07 Aralık 2006
Luki
Yapılan yaklaşık 50 yorumun hepsi de aynı şeyi diyor. Fazla lafa gerek yok.
14 Aralık 2006
Tango Eğitmeni
O çok başarılı bir yayıncı. Çok zeki ve çekici bir adam ve mükemmel bir baba.
Onu 1997′den beri dinliyorum ve 2001′den beri tanışıyoruz. Siz Muzaffer’i bana sorun. Çok keyifli sohbeti var. Vakit yanında çabucak geçiyor.
Her oyununa gidiyorum. Hatta şehir dışına bile gidiyorum. Ama oyun için değil, yanında olmak için. Onu o olduğu için, doğal olduğu için seviyor ve gurur duyuyorum.
Muzaffer çok doğal ve başarılı bir radyo yayıncısı. Arayanların kapasitesine göre ve zekasına göre konuşuyor. Arayanları tiye alıyorsa o arayan insan o kozu veriyor ve hakediyor demektir.
Zaten espriler ve takılmaları proğrama renk katıyor. Zaten böyle olduğu için çok dinleniyor alınan aramasın.
Bu arada Muzaffer Esk.Anadolu Ünv.iletişim fakültesini 1.le bitiren çok zeki, çok çağdaş hem Atatürkçü hem de inançlı biri. Bazı dindar kesimler bilmeden yorum yapmasın.
Ayrıca yayında doğru konuştuğuna emin olduğu konularda konuşan ve gazetedeki haberleri yorumlayan, hatta gençlere birçok şeyi izah eden birisi.
Yayında üniversiteye hazırlanan biri Papa’ya Venedik kralı derse, Muzaffer tabi kızar ve o kişiye salak der. Türkiye’ye ve çevresine akıllı, çalışkan, başarılı, çağdaş ve güzel meslekler yapan, temiz ve bakımlı insanları görmek isteyen biri.
23 Aralık 2006
Seyma Kaya
Muzo kaç yıldır en kaliteli radyolarda DJlik yapıyor. Hani bir sayıyı sıfırla çarparsın, sıfır çıkar ya, insanlar da öyle. Boş şeylerle uğraşıyorlar, sonuç da sıfır, etkisiz.
Bence Muzo gibi kaliteli ve 7′den 70′in dinlediÄŸi programcı var mıdır? Bırakın da, yorumu biz gençlik verelim.
Siz de dinleyin.
27 Aralık 2006
dilara
üniwersitede okuyorummm… kahwe kültürü diyerek aşagıladıgınız dinleyicilerin arasında bende warım… begenmeyen dinlemesin we üzerinede konusmasınn!!!!
29 Aralık 2006
İbrahim 19
ben bu adam sonuna katılıyorum beyefendiyi bu yazdiklarından ötürü tebrik ederim .kimse farkinda deil ama işi gücü dindar insanları aşağilamak elimde biraz imkan ve boş vakit olsa her gün ava açarım buna sırf dindar insanları rencide ettiği için dinlemiyorum
30 Aralık 2006
s.karakoyun
eğitimsiz kesim ne zamandan beri üniversite öğrencilerini içine alıyor anlamış değilim ben ünivrsite öprencisiyim ve arkadaşlarımda bende bayıla bayıla dinliyoruz… başka söze ne hacet
31 Aralık 2006
esra
ya sen muzonun yaptığı konuşmaları esprileri gerçekten idrak etmiş olsaydın böyle bi yazı yazmazdın zaten muzo’mu tek kelimeyle özetlemek gerekirse mükemmel
04 Ocak 2007
Baba Horoz
Sevgili Dilara aşağıdaki cümle tamamen sana ait
Değerli arkadaşım, kıymetli Türk genci, yukarıdaki yazıyı cep telefonundan bir arkadaşına özel atabilirsin ama toplum önüne çıkıp da Türkçe’yi yani bana da ait olan bir şeyi bu şekilde hor kullanamazsın.
Sakın üniversitede bana v yerine W kullanmayı öğretiyorlar deme. Hayır Muzo öğretti de deme. Ben yazıyorum istersen okumazsın da deme. Çünkü burası bir toplum platformu ve gereken araçları gereken şekilde kullan.
Ülkenin sizlere ihtiyacı var, lütfen bir genç olarak kendi değerinini bizler içinde farkında ol. Yaşam boyu mutluluklar genç ve güzel insanlar, yani benim geleceğim, GENÇLİĞİM.
05 Ocak 2007
Selim Yörük
Baba Horoz, yorumlarına tamamiyle katılıyorum.
İngilizce bilmek istese, öğrense, bizimle sürekli İngilizce konuşsa dahi beni bu kadar rahatsız edemezdi.
W kullanmanın ne gibi bir anlamı var çok merak ediyorum gerçekten.
06 Ocak 2007
Zehra
kardesim eger muzo bahsettign tip bir adam olsaydı bu kadar cok dinlenmezdi millet gerizekalıda bir senmi akıllısın canım???? kıskançlıgın luzumu yokk….kenine baska ugraslar bul ELALEME CAMUR ATMAKLA ADAM OLUNMAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
07 Ocak 2007
MUZO FANATİKKK
resmen muzoyu KISKANIYOR bunu yazan adam boşuna kendini paralama sen ne dersen de muzonun dinleyicisi azalmaz aksine ARTAAARRR sende böyle bos bos laflarla gündeme gelmeye çalış hııı bide unutma APTALLARIN ÖZELLİĞİ ELESTİRMEKTİRRRR
11 Ocak 2007
Çasto
bence bunu yazan biri polamik yaratmak istemiş ve başarmış muzo’nun konuşmasını beğenmeyen taklit ederken bile onun gibi konuşmaz o zaman sen neden öle konuşuyorsun muzo gibi muzo inanın alemin kıralı bende bir radyo yayıncısıyım inanın muzo en doğrusunu kırallar gibi yapıyor muzo’nun dediği gibi insan oğlu beğenmediği bir şeye saygı duyacağına ona bok atmayı daha kolay buluyor aynen arkadaşımızın yaptığı gibi bence bir daha ii düşün sen tamam mı?
16 Ocak 2007
Fatoş
muzo çok başarılı ve çok fazla dinlenen bir radyo yayıncısı!! o radyoların bir numarası!! onu dinlemeye büyük bir zevkle devam edeceğiz kim ne derse desin!
24 Ocak 2007
İlkim
bence kimse boşa uğraşmasın ya dinleyen dinlesin dinlemeyende boşa yorum yapmasın lütfen…nafile çabalar bunlar arkadaşlar muzo yoluna devam eder bizlerde onu zevkle dinlerizz…her zaman yanındayız…
26 Ocak 2007
Halilo
herşeyi muzodan ögreniyozz hemen hemen senin kitlen olmadığı için dikkat çekmeye mi çalışıyrsun sen muzonun tozunu bile goremessin nie burda eleştirme gereği duyuyorsun ki
26 Ocak 2007
Emre
Bu konu hakkında tabii ki farklı yorumlar olacaktır arkadaşlar. Neden bazılarınız Muzo adlı kişiye kötü ya da buna benzer bir yorum yapıldığında Muzo’yu korumak için çılgına dönüyor anlamış değilim.
Niçin bu kadar sevildiğini ve beğenildiğini merak ettim. Üç dört gün dinledim, ne duymadım ki, arayan kişilere hakaretler, terbiyesizce laflar, arayan kişilerle utanmadan dalga geçmeler falan.
Ancak beni en çok üzen ve sinirlendiren olay arayan kişilerin yarısına yakınının yüzüne telefonu kapatıyor olması. Neden olduğunu siz daha iyi bilirsiniz ama ben yine de söyleyeyim; Ya sesi kısık geliyodur ya da yavaş konuşuyodur ve buna benzer şeyler.
Ben bunları söylüyorum ama Muzo’nun programına karşı değilim çünkü yayına girdiği saat çocukların dinleyemeyeceği bir saat ve çoğu insanın günlük yorgunluğunu hafifletebilen bir tarzı var.
Bunlara eyvallah. Ama lütfen yapılan yorumlara da saygı duyalım. Herkes sizin beğendiğinizi beğenmek zorunda değil.
Herkese saygılar.
27 Ocak 2007
Sedef
ya muzo ne adamsın be genç, yaşlı, teyze, amca, dayı, nine herkes bir tat buluor sende.
08 Åžubat 2007
Asda
muzoyu tanımıyosunuz adam hak edene ettiğini veriyor siz sanki evinizde hep sizli biz li konuşuyorsunuz….bu kadar gocunuyorsanız beter durumdasınızdır…muzoyu günlük yaşamındada tanırım bi tanedir…iylik sever alçak gönüllü… bitanedir
09 Åžubat 2007
Mel-ankoli
31 Ocak 2007 Çarşamba günü itibariyle ben de Muzo’yla yayında konuşma fırsatı bulanlar kervanının bir üyesiyim artık :)
Diğer “Muzo’lu geceler”den farkı, bu kez Muzo’nun bana sesleniyor olmasıydı. Birkaç dakikalığına da olsa.
13 Åžubat 2007
Ceren
dünyanın en iyi radyo programcısısın be muzo.yürüü be kim tutar seni:)))
16 Åžubat 2007
Muzosist
Eleştirdiğin adam hakkında ne kadar çok bilgi sahibisin. Öyle ki tüm programlarını kaçırmadan takip ettiğin belli oluyor arkadaşım.
Bana kalırsa sen Muzo’yu biraz kıskanıyorsun!
16 Åžubat 2007
Doktor
Biraz Banu Alkan tadında, yani bilerek mi yapıyor bilmeden mi bilemezsiniz ama dinleniyor nihayetinde.
Kıskanıyorlar diyorsunuz, adam evinde oturuyor, niye kıskansın. Ne işi olsun elin Muzo’suyla.
Seviyorsa ama, bilin ki bir iş vardır. Yüzünü bile görmediğiniz, sesini duyduğunuz bir adama gıcık olmak kolay elbet ama sevmek zordur.
Bu adam kendini sevdirebilmişse arkadaşlar, bilin ki bir iş vardır.
Nihayetinde akıllı bir adam. Saygı duyarım. Bize bu saatte buralarda yazılar yazdırabiliyorsa…
Kimsenin fanatiği olmaya gerek yok. Seversiniz, sevmezsiniz baş göz üstüne ama af buyrun, amiyane tabirle “Babamızın oğlu değil ki” göklere çıkaralım. Yahut yerin dibine sokalım.
Kendinize iyi bakın,
Güldüğünüz günler ağladığınız günlerden çok olsun.
09 Mart 2007
muzo fanatikçisi
abi muzoyu çok seviyorum bu eleştiride kafama bile takmıyom eleştiren eleştirsin muzo bir numara
15 Mart 2007
Ceren
Muzo çok tatlı. Daha ne dyebilirim ki :)
22 Mart 2007
Şeyda
Pek dinleme fırsatım olmadı. En fazla bir iki kez dinlemişimdir. Ama iyi bir radyocu, bunu biliyorum ;)
23 Mart 2007
Yolcu
Selamlar. Ben kendisini hiç dinlemedim ve tanımıyorum sahsı üzerine bir yorum yapamam. Şüphesiz benden iyi biridir.
Benim üzerinde durmak isteğim konu şu; kimi seviyoruz? Niçin seviyoruz? Elbette herkes istediğini sevebilir ama bu noktada bir müslümanın sevgililer sevgilsinin (s.a.v) şu hadislerini göz ardı etmemesi gerekir.
İbnu Mesud (r.a), Hz. Res
23 Mart 2007
Meltem
bende dinliyorum muzoyu we çokta egleniyorum gerçekten,muzonun insanları ses renklerinden bile tanıması dinleyen herkesin ilgisini çekmiştir,aradım we konuştum.Benimle kesinlikle hakarete waracak şekilde konuşmadı.Çünkü o kiminle nası konuşulacagını öğrenmiş bunca yıldır. işini gayet başarıyla yapmakta.
25 Mart 2007
Merve
Maşallah eleştirioruz ama hiç bir ayrıntıyı kaçırmamışız muzoma laf söylemeyin lütfen muzoyu,dinleyenlere cahil kesim demişsiniz siz ne kadar bilgilisiniz, buda tartışılır taby neticesinde bu yazı boş bir yazı…
25 Mart 2007
berat
ne kadar aşagılayıcı yorunlar yazıyorsunuz madem begenmiyorsunuz muzoyu dinlemeyin o zaman madem sevmediginiz bu adam hakkında oturup yorum yazıyorsunuz sahsen ben sevmedigim biri hakkında oturup zamanımı harcamam neden boyle bi seye gerek duyuyosunuz anlamıs deyilim
05 Nisan 2007
Merve
Muzo ne alem adamsın sen ya. Seni yeni keşfettim. Kardeşim Sefa sayesinde. Gerçekten çok komiksin abi.
Ben Merve 17 yaşındayım. Erzurum’dayım. Programda telefon numaranı verırsen sevinirım. İlk
seni dinlediğim zaman telefon numaranı vermen için çok bekledim. Ayrıca çok gıcık oldum :)
11 Nisan 2007
Eda
muzo tek zeki ve insanlara bir şeylere öğretirken de güldürüyor.onu yıllardır dinliyorumşmuzo seni çok seviyorum,allah sana uzun ömür versin,sevgiler
17 Nisan 2007
Glt
muzoyu 10 senedir dinlemekteyim oyunlarınada imkanım dahilinde gitmekteyim,ben bu zamana kadar keyifle hiç bir radyocuyu dinlemedim programda kime nasıl davranacağını o çok iyi ayarlar.Kimsede bundan gocunmasın,Muzoyu tanıyanlar ararken iki kez düşünmeliler adamın salaklara tahammülü yok[kimin varki] hepsi bu.Eleştiren arkadaşlar lütfen bir gösterisini izleyin derim ,muzoya olan nefretiniz hayranlığa dönüşecektir. sevgiler
17 Nisan 2007
Yaşar
herşeyi bir yana bırakın. adam hiç olmassa eğitimli. yani ÜNİVERSİTELİ. hemde 1.lik ile bitirmiş. iyi yapıyor, kötü yapıyor tartışması çok saçma. soruyorum size. hangi birimiz küfür etmiyoruz? ne yani suç mu adamın istedikleri. hergün donunuzu değiştirin diyo suçmu ?. şu aptal tv programlarını izlemeyin dio suçmu ?. yerlere tükürmeyim, hayvanları sevin, abazalıktan kaçının diyor. suçmu?
21 Nisan 2007
Sertaç Vekil
Kıskanmayın muzoyu kıskanç insanlar.
21 Nisan 2007
Dilek
ben muzoya bayılıyorum onun tiryakisiydim ama uzun zamandır dinleyemiyorum,Ören’e geldiğinde onu göremedimya ne kadar üzüldüğümü anlatamam!keşke bu yaz gene gelse!!!Ayrıca tipsiz bişey olduğunu sanıyodum,kendisi öyle diyodu,ama ben çok karizmatik buldum
21 Nisan 2007
Mehmet
ben muzoya bayılıyorum açıkçası millet kıskanıyor bence, iyiki varsın muzo
23 Nisan 2007
Fatma
valla ben muzoyu önceleri çok dinliyordum ama şimdi dinleyemiyorum çok üzülüyorum onun o telefon konuşamalrını dinledikçe gülmekten ölüyorum o bir ekol
25 Nisan 2007
Corrly
Bunamış olduğunu ve telefon konuşmaları ile dinleyicileri ile hayata tutunmuş olduğunu düşünüyorum.
26 Nisan 2007
Meltem
ekşi sözlük madem muzoyu begenmiyoda nasıl oluoda programın içeriğini bilio annamıorum yahuu.. nasıl oluoda dialogları aynen yasabilio? komik dorusu
29 Nisan 2007
senass
bunu yazan kişinin beyin yaşından şüpheleniyorum bunu yazmasındak amac ney merak ettm?? nsanları yargılarkennn birazda kendimizide bişiler bulmalıyız!!!!! adam dobra ve açk sözlü şimdi nerde görebilirsiniz böle dobra insanlar herkes rol yapıyıyoo samimilk kavramıı yok olmuş durumda!!!!!
29 Nisan 2007
Elen
Muzo mükemmel bir kişilik. İçten içe çok şey öğreniyoruz ondan. Hep olmalı o ya da onun gıbileri. Muzo sen harikasın program saatini iple çekiyorum ben.
Yine neler öğrenecem acaba diyorum ve bunu dusundükçe stress atıyorum. İçin dışın bir teşekkür ediyorum.
20 Temmuz 2007
Trapper
Muzo’nun gerçek dinleyicileri Muzo’nun ne yapmak istediÄŸini anlıyor.
06 AÄŸustos 2007
serap
muzo çok tatlısın .senin çılgın konuşmalarını keyifle dinliyorum.insanlara hakettiğini veriyosun.sana bayııııııııııılıyooooooooooorum gecelerimin eğlencesiiiii
23 AÄŸustos 2007
adanalı83
ben 7 yıldır dinliyorum muzoyu,benim anlamadığım muzoyu eleştiren ve sevmeyen kişiler,ya kimse kimseyi sevmek zorunda illaki değil.ama tercihleri vardır insanların yani muzoyu sevmeyen muzoyu eleştiren muzoyu dinlemesin,o kadar!
19 Eylül 2007
serkan
Muzo abi seni çok seviyorum ya…Düzceli diye ayrı bir gurur duyuyorum :)
26 Eylül 2007
esra!!!
bence yapılan eleştiriler cok agır olmuş!hem sen git muzonun küfürlü agzını eleştir en sonunda da beğenmediğn o küfürleri et!
insan bi eleştiri yapmadan kendisine bakmalı önce!
ayrıca türkiyenin gerceklerini ortaya dökmek ne zamandan beri kabalık oldu…
yazık!!!
04 Ekim 2007
muazzez
ben muzoyu yeni dinlemeye başladım içi dışı bir biri ayrıca bence art niyet taşımıyor ama keşke şu küfür durumu olmasa çünkü ben küfürden nefret ettiğim kadar hiçbişeyden nefret etmiyorum ama yinede onu dinlemeden yapamıyorum resmen bağımlılık yaptı bana uyku gözlerimden aktığı halde dinliyorum
07 Kasım 2007
tolga
merhaba arkadaşlar ben de muzoyu dinliorum tabi ki eleştirdiğim yanları var ama her gece 3 saat yayın yapan birisi bir hata yapabilir yazıyı yazan arkadaş insanları bir cümleleriyle yargılayamaz.Kendisine hakaret edenlere dipnot düşmüş onunla tartışanlara cevap yazamamış nedense(?)herneyse muzo yayınlarında insanları azarlamıyor ayrıca megalomanda değil o bunları espri olarak söylüyor(zaten kendiside şaka yaptığını ifade ediyor)toplumumuz sizin gibi ön yargılı insanlar yüzünden bu durmlarda muzo yüzünden değil.
05 Aralık 2007
esra rdm
ben de cok uzun zaman boyunca muzo yu beğenerek dinledim, ama samimi olmadığını ve bazı durumlarda oluşan aşağılayıcı tutumunu farkedince dinlemeyi bıraktım. muzo yu dinleyenlerin oyle aşağı kesim kahve kültürü falan olduğunu düşünmüyorum ama onun dışında yapılan eleştrilere katılıyorum. sorduğu sorulara doğru cevap veremeyenleri aşağılaması beni, onun kültürlü olma anlayışını sorgulamaya yönlendiriyor. ayrıca çok samimi görünüpte kendiyle ilgili bazı şeyleri özenle gizliyor oluşu da bir o kadar düşündürücü.
12 Ocak 2008
esra
Bende yeni keşfettim tamam ağzı bozuk ama hak edene hak ettiği gibi davranıyo.hem dinleme kardeşim.Zorlamı dinletiyorlar azcık saygı.
21 Ocak 2008
yılmaz
istemeyen dinlemesin yorumlarınızla müzoyu meşkül etmenin bir anlamı yok
01 Åžubat 2008
enes
yukarıdaki yazıyı yazan kiÅŸi olaya belli ki tek bir bakış açısıyla bakmış.her insanın bir kusuru vardır.o yazıyı yazanın sanki hiiç kusuru yok.hem muzo bi kere kendini kanıtlamış.kaç dinleyeni var… saymakla bitmez.muzoyu bazışeyleri dışında dinlerseniz ondan öğreneceÄŸiniz çok ÅŸey var.!.
11 Nisan 2008
ERHAN ORHAN
BaÅŸtan aÅŸağı eleÅŸtiri içeren yazılar okudum. Herkesin fikrine saygı duyarım. Düşüncesizlikten iyidir…
Ancak size ÅŸunu söyleyebilirim Muzo’la Yastık Sohbetlerini 8-9 senedir denk geldiÄŸinde dinlerim. Muzonun yaptığı program bir show programıdır. Show dünyası adı altında ülkede neler yapıldığını az çok biliyoruz. Muzonun izlediÄŸi yol bence çok baÅŸarılı! BaÅŸarılı ki ses getiriyor insanlar eleÅŸtiri ve fikir beyanında bulunabiliyor. Bu adam yanlış gördüğüne muhaliftir. yanlışa doÄŸru demez, sivri dilini çekinmeden kullanır.Telefon görüşmeleri sadece bir araçtır. Anlatmak istediÄŸi çok daha derin bir mevzu. Bu konuyu herkesin anlamasını beklemiyorum zaten. EleÅŸtirilere katılmamaktayım. Muzoyla 2003 senesinde tanışmış, sohbet fırsatı bulmuÅŸtum. Katiyen mikrofon başındaki insan deÄŸil! Düşüncesi aynı yaklaşımı farklı. Çok kaliteli ve baÅŸarılı bir insan. Hayata karşı bir duruÅŸu var. BoÅŸ beyinle gezenler arasında böyle insanların deÄŸerini bilmek gerekir. Anlayana!
09 Mayıs 2008
ÅžEYMA
bu görüşlerin bir kısmına katılıyorum.ama bunu yazan kişi bnm kadar olmasada çok zeki. bnm keşfettiklerimi keşfedebilmiş. mesela eşi olayını herkes bilio :( ama o saklıo:(:(:( çok kötü oldum devamını yazamıycam. ben çok aşığım o adama yaaaa:(
26 Mayıs 2008
TUBA
türkiye de yok böyle bir adam.radyoculukta bir numara.muzo durmak yok yola devam
09 Eylül 2008
irfan
söylediğiniz gibi belli bir kesime değil her kesime hitap ediyor.kimseyi aşağladığı falan da yok.siz dinleme ve anlama özürlüyseniz o ne yapsın.
10 Åžubat 2009
ne diyo bu arkadaÅŸ yaw:))
muzonun konuşmalarına bu kadar alınıyosan sende onun konuşmalarından kendine pay çıkarıyosun kendini görüüyosun aşağılamalarının içinde bari çamur atma yılların değerinden bişey kaybettirmediği bu gerçekçi insana be :))
07 Mayıs 2009
éL!FF
Hey editör!!!
Muzo insanlara hakaret ediyor diyorsun.Muzo’nun böyle birÅŸey yaptığını düşünmüyorum.Biraz dikkatli dinlersen Muzo’nun programının eÄŸlence içerikli ve aynı zamanda yeri gelince bilgi veren bir program olduÄŸunu anlayabilirsin…Neresi bilgi veriyor dersen eÄŸer o gün olan bir haberi anlatıyor mesela…
Beğenmiyorsan dinleme ki dinlediğini de zannetmiyorum.Ayrıca Muzo seni üzgün olduğun bir halde bile güldürebilir.Hayata olumlu bakmanı sağlayabilir.
Åžahsen Muzo’nun sesi bile bana çok hoÅŸ geliyor.1 senedir dinlememe raÄŸmen onu ço…k seviyorum ;)
01 Mayıs 2010
Oguzhan
Bogazici universitedinde okuyorum bana su an marmara universitesinde okuyan arkadasim 7 yil once dinletmisti o gun bugundur dinliyorum baya alt tabakadanmisiz gercekten bu programi dinleyen yada o adami arayan bilir dalga gectigi zaman rahatsiz olmaz guler hani 10 yillik 1 arkadasiniz size kufur etse guler sarilirsiniz ya iste oyle bir sey
08 Eylül 2011